FAQ

Heb jij een vraag waarop je graag antwoord wilt hebben? Wij hebben hier misschien wel het antwoord daarop! 

Staat jouw vraag er niet tussen, neem gerust contact met ons op!

Als je kijkt op de pagina ‘beschikbaarheid’, zie je daar de agenda. Kun je de datum selecteren dan is de photobooth nog beschikbaar. Kun je niet op de datum klikken, dan is deze al geboekt. 

Ga naar beschikbaarheid in de menubalk en kies in de agenda wanneer jij de photobooth wilt boeken. Vul het formulier in en selecteer de extra opties. Klopt alles wat je hebt ingevuld? Druk dan op de knop reserveren en de boeking is gemaakt! 

Jazeker kan dit, maar om de opties een beetje overzichtelijk te houden staat dit er inderdaad niet tussen bij het reserveren. Wil je langer dan 7 uur (4 uur + 4 uur extra) gebruik maken van de photobooth, neem dan even contact met ons op via de contactpagina of bel naar 06-28888826!

Een foutje is natuurlijk zo gemaakt! En dat is helemaal niet erg. Neem even contact met ons op om de fout te herstellen. 

Misschien ben je vergeten een optie te selecteren of heb je je bedacht over een geselecteerde optie, dan kunnen we dit gewoon nog veranderen (behalve annuleringsverzekering). 

Mocht je de verkeerde datum ingevuld hebben, is het ook geen probleem om deze aan te passen zolang de gewenste nieuwe datum nog beschikbaar is. Is deze datum niet meer beschikbaar dan kunnen we de boeking altijd voor je annuleren. 

Als je de photobooth gereserveerd hebt en het feestje mocht helaas toch niet doorgaan, dan kan deze geannuleerd worden. Let wel op dat hier kosten aan kunnen zitten! 

  • Meer dan 30 dagen van tevoren: Kosteloos!
  • 30 tot 14 dagen van tevoren kost het u alleen 25 euro administratiekosten.
  • Binnen 14 tot 3 dagen van tevoren: 50% van de originele prijs van de boeking in verband met al gedane voorbereidende werkzaamheden.
  • Binnen 3 dagen van tevoren betaal je de volledige prijs van de boeking. 
Wil je altijd kosteloos annuleren, selecteer dan de annuleringsverzekering!

Met de annuleringsverzekering kunt u ten alle tijden kosteloos annuleren zonder opgaaf van reden.

Wij zijn nog bezig met het mogelijk maken van Ideal betalingen, maar helaas is het nog niet zover. 

Daarom krijgt u tijdens het reserveren de keuze tussen het direct ontvangen van de factuur of achteraf betalen.

– Wilt u direct de factuur ontvangen, dan zullen wij deze binnen 3 dagen via de mail versturen.

– Wilt u na afloop van het feest betalen, dan zullen wij 3 dagen voor aanvang van het feest de factuur versturen.

Voor beide opties geldt een betalingstermijn van 14 dagen. 

Liever direct de hele factuur betalen en daarna toch annuleren? Bij een eventuele annulering van de boeking zullen wij volgens de annuleringsvoorwaarden het bedrag terugstorten.

Wij zullen er voor zorgen dat de photobooth ruim op tijd geleverd is en klaar staat voor gebruik. Hoelaat dat precies zal zijn, is voor elk feest verschillend. Daarom zullen wij hier persoonlijk afspraken met je over maken als het bijna zover is. Vaak is het ook geen probleem om de photobooth ‘s ochtends al klaar te zetten terwijl het feest pas ‘s avonds is. 

Wij zien het niet alleen als een extra service voor jullie dat wij de photobooth komen brengen en opbouwen, maar zo voorkomen we ook beschadigingen tijdens het vervoer. Ook kunnen we er op deze manier voor zorgen dat de photobooth op z’n allerbest werkt en zo het maximale rendement haalt. 

Het is dus niet mogelijk om de photobooth zelf op te halen of terug te brengen. Is dat niet gewoon heel fijn? 

Het gebeurd natuurlijk wel eens dat een feestje zo gezellig is dat we er nog een uurtje aan vast plakken. Dat is over het algemeen geen probleem! Stel ons hier wel even van op de hoogte op dat moment! Ook zullen we dit achteraf nog factureren volgens de normale prijs van een uurtje extra. 

Er is een kans aanwezig dat als je de photobooth voor in de middag gehuurd heb, hij ‘s avonds ergens anders staat. In deze situatie is het dan niet mogelijk om een uurtje langer door te gaan. 

Wij zullen er altijd alles aan doen om de photobooth in goede conditie en werkend af te leveren. Toch blijft het elektronica en techniek. Mocht het gebeuren dat de photobooth tijdens het feest kapot gaat, zullen wij er alles aan doen om deze weer zo snel en geruisloos mogelijk werkend te krijgen. Lukt dit niet zullen we samen met jou tot een passende oplossing komen waarmee iedereen tevreden zal zijn.